I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie lojalnościowym Chutoru Kozackiego (zwany dalej Kartą Stałego Klienta) oraz zasady jego działania.
- Program Lojalnościowy skierowany jest do osób fizycznych, będących Gośćmi hotelu. Ma na celu nagradzanie stałych klientów i gości preferencyjnym rabatem.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego Karty Stałego Klienta jest Chutor Kozacki, ZDZISŁAW SZYMULAŃSKI M.L.S. IMPORT - EXPORT PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE, Łukowe 105, 38-540 Zagórz.
II. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA I UCZESTNICTWA W PROGRANIE
- W Programie Lojalnościowym może wziąć udział osoba fizyczna, pełnoletnia, będąca Gościem hotelu, która złożyła deklaracje uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z realizacją założeń Programu Lojalnościowego Karta Stałego Klienta.
- Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu Lojalnościowego jest imiennie podpisana karta, która może być używana jedynie przez jego właściciela, zwanego uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
- Jeden Gość może posiadać wyłącznie jedną kartę lojalnościową.
- Rabat wynikający z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego obejmuje jedynie osobę, która jest posiadaczem karty
- Rabaty wynikające z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego nie obejmują imprez okolicznościowych, imprez firmowych, konferencji czy wesel.
- W przypadku, gdy, klient dokonuje płatności samodzielnie lub firma płaci za jego nocleg, rabat naliczany jest osobie, która fizycznie korzysta z obiektu.
- Usługi hotelowe oraz restauracyjne upoważniają do rabatu w wysokości 10% na wszystkie usługi świadczone przez hotel.
- Warunkiem uzyskania uzyskania rabatu jest trzykrotny pobyt w hotelu Chutor Kozacki, obejmujący przynajmniej jedną dobę.
Do zobaczenia.